מדחסי אוויר להשכרה

מדחסים נועדו לספק את זרימת האוויר למערכות מסוגים שונים על ידי דחיסת אוויר ושחרורו. מדחסים נחשבים לכלי עבודה חיוניים, שמאפשרים לנו לבצע מגוון פעולות ביעילות רבה. השימוש במדחסים נפוץ יותר ממה שאנו עשויים לחשוב, והם פרקטיים לצורך שימוש בפטישי אוויר גדולים, התזת בטון, שאיבת או התזת חול וקידוחים.קיים מגוון רחב של מדחסים לשימוש תעשייתי. המדחסים השכיחים ביותר הם מדחסים צנטריפוגליים, בורגי ובוכנה, שמתאימים לפונקציות שונות, ומעניקים מגוון יתרונות. בחירה לא נכונה של מדחס עלולה לתת מענה לא טוב לצרכים שלכם.

איך תדעו איזה מדחס ייתן לכם מענה מיטבי?

על מנת לבחור את סוג המדחס היעיל ביותר, שייתן לכם מענה מושלם לצרכים שלכם, עליכם להכיר את היתרונות של כל אחת מהאפשרויות שעומדות בפניכם:
  1. מדחס צנטריפוגלינפוץ בשימוש בתעשייה כבדה ומפעלים, בבתי זיקוק ובתהליך ייצור אוויר לכלים פנאומטיים. יתרונות המדחס הצנטריפוגלי הם משקל נמוך, אספקה מתמשכת של אויר דחוס, קצב זרימה גבוה וחיסכון אנרגטי. אולם מדחס צנטריפוגלי פחות יעיל כאשר זקוקים לדחיסה גבוהה מאוד ולחץ מוגבל או כאשר עובדים במהירות גבוהה.
  2. מדחס בוכנהנפוץ בשימוש במפעלים קטנים ובתי מלאכה, שדורשים דחיסת אוויר נמוכה יחסית או שאין בהם צורך תמידי בדחיסת אוויר. מדחסי בוכנה נחשבים מאוד יעילים, שקטים ואמינים ומעניקים לחץ גבוה ורצוף בעוצמה גבוהה. זו הבחירה האידיאלית כאשר לא זקוקים לשימוש מתמשך של אוויר דחוס כמו בתעשייה הכבדה.מדחס  אוויר בורגי (ספירלה)- מדחס בורגי מאפשר אספקה רציפה בהספק נמוך. הוא עובד עם שמן וקירור, ולכן יכול לעבוד באופן רציף זמן רב. ישנם מדחסים בורגיים ניידים המונעים ע"י מנוע דיזל שהם משמשים למטרת עבודות חוץ כמו העבודות הנזכרות בתחילת המאמר. לכל עבודה נדרשת ספיקה ולחץ שונים.

איפה משכירים מדחסים?

לא תמיד משתלם לרכוש מדחס. התחזוקה, האחסון והשינוע עלולים להיות מורכבים , ועבור מי שזקוק למדחס לשימוש תקופתי או חד פעמי כדאי להיעזר בשירותי השכרה מבית ר.ת סחר מכונות שטיפה.על ידי אבחון צרכים מדויק יתאימו לכם את סוג המדחס שמתאים לצרכים שלכם. כמו כן, תוכלו לשכור אביזרים משלימים לצורך ביצוע העבודות בצורה יעילה ובטוחה, ואת כל הציוד ישנעו עד אליכם, בכל מקום ברחבי הארץ.הדגש על איתור צורכי הלקוח ושירות אישי מבטיחים לכם שקט נפשי, בטיחות ויעילות רבה.לפרטים על סוגי המדחסים הקיימים במלאי חייגו 077-4456025או לחילופין- השאירו פרטיכם בטופס המצורף ונציג מטעמנו יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

השכרת מדחסי אוויר ניידים : כך זה נראה..

קבל הצעת מחיר