צריכים עזרה? השאירו פרטים ונשמח לעזור!

איך בוחרים דיזה למכונת שטיפה בלחץ מים?

מכונות שטיפה בלחץ מגיעות עם מגוון אביזרים נלווים, שאמורים לתת מענה לצרכים ספציפיים. אחד האביזרים שלקוח צריך לבחור בעת רכישה או השכרה של מכונת שטיפה הוא הדיזות.

מהן דיזות למכונות שטיפה בלחץ מים?

הדיזות הן החלק שנמצא בקצה  הקנה המורכב על האקדח של מכונת השטיפה, שנועדו לנתב את המים בזוית הרצויה ולקבוע את מהירות זרם המים, עוצמתו, לחץ הפגיעה שלו והשטח שהוא מכסה. קיימים סוגים שונים של דיזות עבור שימושים שונים, לדוגמה, דיזות שמתאימות לניקוי חריצים או דיזות שמתאימות לשטיפה של משטחי שונים. בחירה לא נכונה של דיזה עלולה לגרום לנזק או שלא תשרת את המטרה שלשמה הלקוח נעזר במכונת השטיפה.

איך בוחרים דיזה מתאימה?

הדיזות הן החלק שנמצא בקצה  הקנה המורכב על האקדח של מכונת השטיפה, שנועדו לנתב את המים בזוית הרצויה ולקבוע את מהירות זרם המים, עוצמתו, לחץ הפגיעה שלו והשטח שהוא מכסה. קיימים סוגים שונים של דיזות עבור שימושים שונים, לדוגהדיזות הנפוצות בשימוש שבדרך כלל מגיעות במכונות שטיפה תוצרת סין  נבדלות זו מזו בזווית ההתזה ובצבע. ככל שהזווית בה המים מותזים קטנה יותר, כך לחץ המים אינטנסיבי יותר.

דיזה o0 בצבע אדום

דיזה o15 בצבע צהוב

דיזה o25 בצבע ירוק

דיזה o40 בצבע לבן

דיזה o65 בצבע שחור או כחול.

יש לציין שדיזות אלה מגיעות עם חיבור מהיר והן נחשבות לדיזות פחות מקצועיות מאשר דיזות בעלות הברגה. דיזות בעלות הברגה נראות זהות מאוג אחת לשניה ואפשר להתאים אותן למכונת שטיפה בלחץ בהתאם למידה שלהן ובהתאם למעלות שלהן (זווית ההתזה של כל אחת מהן).

מה, דיזות שמתאימות לניקוי חריצים או דיזות שמתאימות לשטיפה של משטחי שונים. בחירה לא נכונה של דיזה עלולה לגרום לנזק או שלא תשרת את המטרה שלשמה הלקוח נעזר במכונת השטיפה.

דיזות מיוחדות-

דיזה טורבו- דיזה פחות נפוצה, שמעוצבת בחוכמה, מכיוון שהיא מפעילה כוח זהה לדיזה o0 על שטח נרחב יותר ומוסיפה פעולה סיבובית. סוגי העבודות שבדרך כלל משתמשים בהן בדיזות טורבו הן למטרות ניקיון מסיבי יותר כגון: משטחי בטון, משטחי אספלט, משטחי אבן ועוד.

דיזה מתכווננת- סוג נוסף של דיזות שבדרך כלל מגיעות במכונות שטיפה בלחץ ביתיות אלו הן הדיזות המתכווננות. במקומות בהן משתמשים במכונת שטיפה בלחץ קטנה והשימוש שלה בין היתר היא לשטיפת רכבים, ניקוי חצר ועוד דברים נוספים עדיף להשתמש בדיזה מתכווננת שיודעת לשנות את מעלות וזווית ההתזה ובכך חוסכת זמן בהחלפת דיזות שונות.

דיזה עם חרירים משתנים- קיימות דיזות מיוחדות שמכילות 5 או 7 חרירים באחת, אותן ניתן לכוון באופן ידני כדי להתאים את הזווית הרצויה. דיזות מסוג זה עשויות להיות מאוד פרקטיות, אך יש להן מגבלות לחץ שאסור לחרוג מהן.

מקציף למכונת שטיפה-  יש פעמים שבמכונת השטיפה בלחץ אין מיכל סבון וגם אם קיים מיכל סבון מובנה, ישנן מכונות שלא יודעות לבצע פעולת הקצפה מספיקה כמו המקציף שנספר עליו בהמשך.

המקציף מורכב על קנה האקדח בדיוק כמו דיזה. למקציף יש מיכל בגודל 1 ליטר או בגודל 2 ליטר בהתאם לדרישת הלקוח שבו ניתן להוסיף סבון או מסיר שומנים וברגע שלוחצים על הדק האקדח הוא הופך את הנוזל לקצף. בנוסף, ישנו ווסת לוויסות כמות הסבון או חומר הניקוי.

אופציה נוספת במקציף היא האפשרות לכוון את זווית ההתזה של חומר הניקוי.

אנו ממליצים להשתמש במקציף גם כאשר יש מיכל סבון מובנה במכונת השטיפה כיוון שהוא חסכוני בכמות הסבון או חומר הניקוי ונותן תוצאה טובה יותר.

איך מתאימים את הדיזה המתאימה לצורכי הלקוח?

חברת ר.ת סחר מכונות בע"מ משכירה ומשנעת מכונות שטיפה בלחץ ואביזרים נלווים ללקוחות בכל רחבי הארץ. בשיחת ייעוץ חינמית אנו מסייעים ללקוח להבין אילו דיזות נחוצות ללקוח על מנת להבטיח שימוש יעיל ונכון, שישרת את צרכיו בצורה מיטבית.

בחברתנו תמצאו את כל סוגי הדיזות, כך שמובטח לכם מענה לכל צורך ודרישה.

על מנת להימנע מתאונות ותקלות כדאי תמיד לנסות את הפעולה על משטח קטן ולא בולט ולבחון שלא נעשה נזק.

איך בוחרים דיזה למכונת שטיפה בלחץ מים?
שתף בפייסבוק
שתף בוואטספ
התייעצות עם נציג בחינם!