צריכים עזרה? השאירו פרטים ונשמח לעזור!

מכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין/ סולר

מכונות שטיפה בלחץ מעניקות פתרון מושלם עבור מי שזקוק לניקוי מכונות, ציוד, כלי עבודה, משטחים, צי רכבים ועוד. השימוש בהן נפוץ לצורך שימוש קבוע או למתן מענה לצורך נקודתי בלבד בתעשייה, במרחב העירוני, בענף הבנייה, בעסקים שונים ועוד.

פתרונות יעילים לצרכים אינדיבידואלים

סוג מכונת השטיפה שנחוץ נבחר בהתאם למגוון שיקולים, ביניהם סוג המשטח, סוג הלכלוך, מגבלות השטח ועוד. המכונות נבדלות זו מזו בגודלן, בעוצמת המנוע, במשקל ובמקור שמספק להן אנרגיה.

מכונות שטיפה בלחץ לכל תוואי שטח

החיבור של מכונת שטיפה בלחץ למקור חשמל מעניק מגוון יתרונות, אולם במקרים מסוימים הוא עלול ליצור מגבלות, להיות מסורבל ולא נוח ולא לתת את התוצאה המבוקשת. לשם כך יוצרו מכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין/ סולר מבלי להיות תלויות במקור חשמל.

כל מה שחשוב לדעת על מכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין / סולר

מתי מכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין/ סולר הן הבחירה הטובה ביותר עבורך?

כאשר נדרש לנייד את המכונה או כאשר לא רוצים להיות מוגבלים בטווח התנועה שלה.כשהפעלת המכונה מתבצעת בתנאי שטח.בהעדר חיבור אל חשמל תלת- פאזי.

איזו מכונה מתאימה לסוג העבודה שלך?

קיימים מגוון של דגמי מכונות שטיפה בלחץ, כאשר במרבית המקרים הבחירה בסוג המכונה תלוי בעיקר בסוג העבודה שעבורה המכונה נדרשת וביכולת השינוע שלה.מכיוון שמים קרים זמינים הרבה יותר ממים חמים, הם הבחירה הנפוצה לניקוי באמצעות מכונות שטיפה בלחץ, כשהבחירה בין מכונה שמתבססת על סולר לבנזין פחות קריטית, אך במקרים בהם נדרש לשטוף כתמי לכלוך גסים וקשים יש צורך להשתמש במכונות שטיפה בלחץ בעלות לחץ גבוה במיוחד.

מה היתרונות של מכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין/ סולר?

בהשוואה למכונות שטיפה חשמליות, מכונות מונעות בנזין/ סולר מאפשרות ליהנות ממגוון יתרונות:חופש תנועה- אין הגבלה של חוטי חשמל, חיבורים לחשמל וחישוב אמפר בלוח החשמל.חיסכון בזמן- הניידות מקצרת את זמני העבודה.בטיחות- ניתן לעבוד בבטחה גם בסביבה עם מים.

מה החסרונות של מכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין/ סולר?

למכונות שטיפה מונעות על בנזין או סולר יש שני חסרונות בולטים:משקל המכונה- בדומה לכל מכשיר חשמלי, המכשיר החוטי תמיד יהיה קל משקל ביחס למכשיר האל-חוטי, אולם לא קיים הבדל בעוצמת הפעולה או באיכות העבודה המתקבלת, מה שהופך את מכונות השטיפה הללו למאוד פופולריות.כיבוי עצמי- מכונות אלו אינן מכבות את עצמן כאשר אינן בשימוש, זאת להבדיל ממכונות השטיפה החשמליות, ונדרש לכבות אותן בתום השימוש.שירותי השכרה למכונות שטיפה בלחץ מונעות בנזין או סולרחברת ר.ת סחר מכונות שטיפה בע"מ מאפשרת לקהל לקוחותיה להשכיר מכונות שטיפה מכל סוג, לרבות מכונות שטיפה שמבוססות על בנזין או סולר.אצלנו תמצאו מכונות בגדלים שונים עם קיבולת נוזלים שונה ואביזרים נלווים להשלמת השירות ומתן מענה לכל צורכי הלקוח.השירות שלנו מתפרס על כל רחבי הארץ, ובמסגרתו אנו דואגים לשנע את המכונה עד אליכם, להדריך אתכם כיצד להפעילה ולתמוך בכם עם כל שאלה או התלבטות.חייגו עכשיו לחברתנו במספר 077-4456025 ואחד מנציגינו ישמח לתת שירות ולייעץ ללא עלות וללא התחייבות.
שתף בפייסבוק
שתף בוואטספ
התייעצות עם נציג בחינם!