צריכים עזרה? השאירו פרטים ונשמח לעזור!

ניקוי אבנים משתלבות עם מכונות שטיפה בלחץ

אבנים משתלבות מצויות בשפע הן במבנים ציבוריים והן במדרכות עירוניות. שמן המקצועי הוא "אבני אקרשטיין", והחומר ממנו הן עשויות מכונה צמנט, שמוסיפים לו פיגמנטים בכדי לתת להן גוונים שונים, שמוסיפים ליופיין.

יתרונן האדיר של האבנים המשתלבות הוא בעמידותן הן במבחן הזמן והן בפני תנאי סביבה ומזג אוויר משתנים. הן מעניקות פתרון אסתטי ונעים מראה, וגם בחלוף השנים, עם שיטות עבודה נכונות, ניתן לחדש ולנקות אותן ולהשיב להן את יופיין.

אף על פי שאבנים משתלבות עמידות מאוד לאורך זמן, הצטברות של לכלוך ואבק לאורך זמן עלולה לגרוע מיופיין. כמו כן, האבנים עלולות להתלכלך מסיבות נוספות, אולם זה לא צריך להטריד אתכם, כי יש לכך פתרון – ניקוי בעזרת מכונות שטיפה בלחץ מים, הפתרון הטוב והמקצועי ביותר לשמירה על טיב האבנים והשבת יופיין. 

באילו מצבים יש לבצע ניקיון לאבנים משתלבות?

• שאריות לכלוך של צבע, טיח או גבס לאחר ביצוע שיפוצים.

• כתמים שנוצרו משמן מכוניות, שמן מכונות או שמן בשימוש ביתי.

• הצטברות של כתמי שרף שנשר מהעצים בסביבת האבנים.

• הצטברות של לכלוך ואבק שהצטברו לאחר שהאבנים לא נוקו זמן רב.

• לכלוך שנוצר מסימני דרך או גרפיטי וכדו'.

זהירות, ניקיון אבנים משתלבות בשיטות לא מקצועיות עלול לגרום נזקים!

שטיפת אבנים משתלבות חייבת להיעשות באמצעות מכונות מיוחדות. על מנת לדאוג לניקיונן של האבנים המשתלבות בסביבת המגורים שלכם, סביב בית העסק שלכם או בכל מרחב פרטי או ציבורי, יש להיעזר בחברה מקצועית, שמנוסה בניקיון אבנים משתלבות ומתחייבת לתוצאות איכותיות באחריות.

האמת היא, שזה לא אתגר שלא תוכלו לעמוד בו, מכיוון שזה די פשוט להפעיל מכונת שטיפה בלחץ, ועם הדרכה בסיסית, תוכלו לשכור מכונה ולבצע את העבודה בעצמכם.

ממה עליכם להיזהר בעת ניקיון אבנים משתלבות עם מכונת שטיפה בלחץ

• שטיפה בלחץ מים חזק מידי עלול לפגוע בציפוי של האבן. מסיבה זו תמיד עושים טסט על אזור קטן ובוחנים את התוצאה.

• פרט ללחץ המים, גם מרחק ההתזה מהמשטח עלול להשפיע על טיב האבנים. לכן גם כאן, מומלץ לערוך טסט על שטח עבודה קטן ולבחון את התוצאה.

• הימנעו משימוש בכימיקלים וחומצות שאינם מתאימים לאבנים משתלבות. לא מעט חומרים עלולים לפגוע באבן או בפיגמנט שלה, מה שיותיר אתכם עם תוצאה לא רצויה ונזק בלתי הפיך.

איך מנקים את האבנים המשתלבות?

במקרים מסוימים שטיפה של מים בלחץ מספיקה לניקיון אבנים משתלבות, אך לעתים נדרש קצת יותר מלחץ מים, במיוחד כאשר מבקשים להסיר לכלוך קשה, שומנים תעשייתיים וכדו'.

במקרים מורכבים מומלץ לבצע שטיפת מים בלחץ עם חומר ניקוי מיוחד שמותאם לאבנים משתלבות ולאחר מכן לקרצף את האבנים עם מטאטא כביש חזק. ניתן לחזור על הפעולה מספר פעמים עד לקבלת התוצאה המושלמת.

במרבית הפעמים נקיטת הפעולות הללו מספיקה בכדי להבריק ולחדש את האבנים המשתלבות, אך אם זה לא מספיק, כדאי לשקול ליטוש מוברש וצביעה או ציפוי בסילר, עבודה שיש להשאיר לאנשי מקצוע בלבד.

חברת ר.ת סחר מכונות שטיפה מאפשרת ללקוחותיה להשכיר מכונות שטיפה בלחץ ומעניקה שירות משלים של שינוע המכונה והדרכה מעשית לצורך תפעול נכון ויעיל. לחברה מלאי מכונות במגוון גדלים, שמתאים לצרכים שונים, הן לשימוש ביתי, והן לשימוש מסחרי.
הציוד שלנו הוא המתקדם ביותר שניתן למצוא כיום, ואנו מספקים רק חומרים שעומדים בתווי התקן. כל המכונות בחברתנו והציוד הנלווה להן נבדקים באופן שוטף בכדי להבטיח את יעילותן ובטיחות השימוש. אנו זמינים לכל שאלה או התלבטות ומתחייבים לשירות מקצועי ואמין.

ניקוי אבנים משתלבות עם גרניק
שתף בפייסבוק
שתף בוואטספ
התייעצות עם נציג בחינם!